Урбанізація в ХХ столітті

Починаючи з 30-х років ХХ століття в Радянському Союзі спостерігався процес стрімкої урбанізації (процес міграції населення з сільської місцевості до великих міст). В основному він був обумовлений індустріалізацією країни. Урбанізація значно підвищила роль міст як в економіці, так і в культурі. Саме в ХХ столітті Київ трансформувався в великий мегаполіс.

Субурбанізація Києва в XXI столітті

У другій половині ХХ століття в світі почався процес субурбанізації мегаполісів (активний розвиток передмість). Причини субурбанизации – дефіцит житла в мегаполісах, їх загазованість, рівень шуму і висока щільність забудови. Базовими умовами для субурбанизации є низька щільність забудови передмістя і зручна транспортна доступність по відношенню до ядра агломерації (мегаполісу). Передмістя Києва також активно почали розвиватися на початку XXI століття. Драйвером стрімкого розвитку передмістя Києва стало житлове будівництво. До 2008 року активно забудовувалися міста-супутники Києва – Бровари, Бориспіль, Вишгород, Вишневе, Ірпінь, Буча. Після 2008 року до них приєдналися найближчі до Києва населені пункти сільського типу – Софіївська і Петропавлівська Борщагівки, Петровське, Чайки, Чабани, Гатне, Биківня, Білогородка, Новосілки, Гора, Чубинське, Щасливе. На початковому етапі основними факторами, які зумовили інтерес до квартир в передмісті, були цінова (в середньому на 30-35% по відношенню до прилеглих спальних районів Києва) і транспортна доступність по відношенню до столиці. Але, потім, якість життя в передмісті стала поступово зростати паралельно з розвитком соціально-побутової, торгово-розважальної та транспортної інфраструктури. Це спровокувало лавиноподібний попит на квартири в найближчому передмісті. Квартири в новобудовах Броварів, Борщагівки, Борисполя, Чабанов, Гатне та інших найближчих до столиці населених пунктів почали розлітатися, як гарячі пиріжки.

Чому все більше і більше успішних жителів мегаполісу все кидають і перебираються в тихі передмістя? Чому цей процес так сильно змахує на «американську мрію», яка почалася 100 років тому? Та тому що, життя в заповнених, перевантажених і забруднених містах починає пригнічувати людей. В який час не відкрий вікно – вічний гул з дороги, дикі пробки, забитий транспорт, машину ніде, навіть на газон, не можна припаркувати. А смог? Один смог чого вартий!

Окремо варто згадати якість існуючого житлового фонду столиці – згадайте «вбиті» хрущовки, панельки, під’їзди та «незабутнэ» соціальне середовище в таких будинках старої споруди. Знайома картина?

А куди вийти погуляти, покататися на велосипеді? Жителі деяких районів можуть пройтися в найближчі парки або погуляти по набережній. Але тільки деякі. Переважна частина живе в бетонних джунглях і позбавлена ​​місць для сімейного відпочинку. Люди починають задихатися не тільки фізично, а й психологічно. Життя у вічному стресі дається важко і просто необхідно перемикатися щовечора і на вихідних з ритму мегаполісу на розмірений комфортний ритм передмістя.

Але ж могло бути так …

А тепер уявіть – ви прокинулися вранці, відкрили вікна, а там – співають птахи. Не поспішаючи пройшлися по чудовій місцевості до найближчої кондитерської, купили свіжих круасанів, а потім з родиною прокотилися на велосипедах в лісопарковій зоні. Ну і що, що в обід терміново викликали на роботу? До столиці їхати 10 хвилин по відмінній дорозі. І ось рано чи пізно, кожна людина про таке замислюється і починає розглядати питання про переїзд. Підбирає для себе варіанти – благо передмість вистачає.

Але, як виявилося, тенденції розвитку різних напрямків передмістя Києва сильно відрізняються. Наприклад, для Софіївської Борщагівки і Вишневого вже характерні досить висока щільність забудови, і практично повна відсутність рекреаційної складової. На колишніх сільськогосподарських полях Софіївської Борщагівки хаотично утворився масив багатоквартирної забудови можна порівняти з повноцінним містом-супутником з населенням 40-60 тисяч чоловік. А ось розвиток соціальної інфраструктури в цих районах фактично знаходиться на початковому етапі. Також, така щільність забудови сильно вплинула на тимчасову доступність до Києва в цьому напрямку. Зараз – вранці та ввечері потрібно витратити мінімум 30-40 хвилин на те, щоб проїхати 2 км до Окружної на автомобілі з Софіївській Борщагівкі. Але, є й інші приклади. Ми сьогодні розглянемо лідера вибору напрямків для життя. Одне з них – Бориспільське.

Найвища оцінка інвесторів – село Щасливе

локація

Щасливе розташоване в 7 км від Києва. Дістатися до нього можна по Бориспільському шосе. Це сучасна швидкісна магістраль з дворівневою розв’язкою. Вона проходить прямо біля в’їзду в селище. Шлях на авто займе 10 хвилин, на громадському транспорті – 15 хвилин від найближчого метро. Це перший і суттєвий плюс. До метро йде достатня кількість транспорту при інтенсивному графіку руху.

вартість

І ще один важливий момент – вартість квартир в Щасливому. У порівнянні з новобудовами Харківського масиву різниця становить не менше 30%. Наприклад, продавши 1-кімнатну квартиру на Позняках в панельному будинку середини 90-х ви цілком можете собі дозволити собі сучасну 2-кімнатну квартиру з великою Family – кухнею в Щасливому.

інфраструктура

У Щасливому є все для повноцінного життя сімей з дітьми. Для малюків є муніципальні та приватні дитячі садки, середня школа і футбольний клуб, дитячі студії. Медична система оновлена ​​і повністю функціональна. У селищі працює сучасна поліклініка з амбулаторією загальної практики та приватна клініка, лабораторія і стоматологія, аптеки. Всі послуги надаються за сучасними стандартами, які не тільки не поступаються столичним, а й іноді перевершують їх. Так що питання про те, де отримати медичну допомогу, якщо раптом щось трапиться, і чи треба для цього їхати в Київ – давно закрите. Відповідь – не треба, місцевий сервіс повністю вирішить ваші проблеми.

Ще одне питання, яке хвилює людей при переїзді. Воно стосується тих, хто працює віддалено і не часто буває в Києві – чи є вибір продуктів і де їх купити. У Щасливому – це взагалі не питання. Є продовольчі магазини, в тому числі мережеві – Фора, АТБ, Фоззі, непродовольчі магазини, кондитерські, піцерії. У більшості з них передбачена доставка.

природа навколо

Навколо відмінна природа – величезна лісопаркова зона Дарницького лісництва та облаштовані зони відпочинку. У вихідні можна ходити на пікніки. У звичайні дні займатися джоггінгом, їздою на велосипеді та просто фітнесом на природі.

комфортність проживання

Щільність забудови в Щасливому досить комфортна. Максимальна висотність становить не більше 8 поверхів. Окремо необхідно відзначити відсутність запахів Бортницької станції аерації, характерних для Харківського масиву. Це обумовлено розою вітрів характерним для даного району, віддаленістю від станції та Дарницьким лісництвом, яке розташоване між Києвом і Щасливим.

наявність житла

У Щасливому будується новий житловий комплекс 7я. Сучасні квартири з авторськими плануваннями, рекуператорами, автономним індивідуальним опаленням і спеціальними кошиками для установки кондиціонерів розташувалися в тихій зоні. Навколо немає ніяких виробничих об’єктів. Поруч з комплексом розташовані магазини, пекарня і зупинки громадського транспорту. Жити в бетонних джунглях або в Щасливому? Вибір за вами.